Top anvelope vară: cum alegem cele mai bune anvelope de vară?

1. TOP ANVELOPE VARă: CUM ALEGEM CELE MAI BUNE ANVELOPE DE VARă? + BLOG ANVELOPE

Top anvelope vară: cum alegem cele mai bune anvelope de vară?

Siguranța, viteza și confortul depind în principal de ceea ce se potrivește „prietenului tău din oțel”. Alegerea anvelopelor de vară este mult mai importantă decât cea a anvelopelor de iarnă, deoarece în sezonul cald șoferii se simt mai în siguranță la volan, ceea ce reduce vigilența și precizia de conducere și crește viteza în timpul conducerii.


 

·        Tipurile de anvelope de vară.

·        Dimensiunile anvelopelor

·        Rigiditatea anvelopelor de vară

·        Caracteristicile anvelopelor de vară

·        Top anvelope de vară 

Tipurile de anvelope de vară

Există trei tipuri de anvelope de vară pentru autoturisme și, în aparență, acestea diferă prin modelul benzii de rulare:

•         Model direcțional al benzii de rulare

•         Model non-direcțional al benzii de rulare

•         Model asimetric al benzii de rulare

Model direcțional al benzii de rulare

Designul benzii de rulare al anvelopei vorbește direct de condițiile meteorologice la care este adaptată aceasta. Modelul direcțional al anvelopelor este prielnic pentru zonele ploioase. Această anvelopă are un model direcțional simetric. Utilizarea acestei tehnologii ajută la îndepărtarea umezelii din petele de contact dintre cauciuc și asfalt, ceea ce mărește caracteristicile aderenței și oferă un control excelent, precum și stabilitatea mașinii pe o șosea umedă. Banda de rulare a unei astfel de anvelope are caneluri mai adânci, mai largi și adesea distanțate prin care curge apa.

Dacă locuiți într-o regiune cu ploi frecvente, atunci cele mai bune anvelope de vară pentru mașina dumneavoastră vor fi cele cu designul benzii de rulare direcțional.

Model non-direcțional al benzii de rulare

Anvelopele cu un design non-direcțional al benzii de rulare sunt adaptate pentru a fi utilizate în principal pe un drum uscat. Fantele puțin adâncite și înguste, precum și un model non-direcțional al benzii de rulare, nu fac față apei de pe șosea. Așadar, dacă plouă puternic, mașina poate pierde ușor tracțiunea. Pe de altă parte, acest cauciuc are o aderență mult mai mare pe un drum uscat datorită numărului mai mic de caneluri și, în consecință, pete de contact mai mari. Prin urmare, dacă locuiți într-o regiune foarte uscată, cele mai bune anvelope de vară pentru mașina dumneavoastră vor fi cele cu un design non - direcțional.

Model asimetric al benzii de rulare

Modelul asimetric implică un cauciuc cu o rulare confortabilă pe ploaie sau drum uscat. Jumătatea interioară a anvelopei este proiectată pentru a scurge apa. Jumătatea exterioară a anvelopei asigură o tracțiune bună pe vreme uscată. Cu toate acestea, scopul jumătății interioare și exterioare a anvelopei asimetrice poate diferi de la producător la producător. Și pentru ca janta să fie instalată corect, producătorii marchează laturile jantei cu marcajele: partea EX - partea exterioară, partea IN - partea interioară. Practic, aceste tipuri de anvelope reprezintă o încrucișare între modelele direcționale și cele non - direcționale.

Dimensiunile anvelopelor

Fiecare anvelopă are o serie de numere de identificare pe partea sa laterală: aceasta este de fapt dimensiunea anvelopei. Fiecare model de mașină, în funcție de categoria sa, se poate potrivi doar cu un număr limitat de dimensiuni diferite ale anvelopelor, clar indicate în manualul autovehiculului.

Când trebuie să cumpărați sau să înlocuiți anvelope, verificați ce dimensiuni sunt potrivite mașinii. În orice caz, este util să știm ce indică fiecare dintre cifrele notate pe anvelopă: pentru a da un exemplu, să încercăm să vedem ce înseamnă un cod ca 205 / 55R / 16 91V:

205: exprimă lățimea anvelopei în milimetri măsurată de la un flanc la altul.

55: este raportul, în procente, între înălțimea și lățimea anvelopei. Cu cât numărul este mai mic, cu atât anvelopa este mai sportivă.

R: radial, construcția radială a carcasei anvelopei.

16: diametrul interior al roții.

91: indicele de greutate / sarcină.

V: indicele de viteză - exprimă viteza maximă aprobată de mașină

Rigiditatea anvelopelor de vară

Nu uitați de rigiditatea anvelopelor, deoarece tipul de cauciuc mai rigid are o durabilitate mai mare, nu este predispus la formarea de denivelări și umflături pe laterale, are o bună rezistență la temperaturi ridicate ale drumului, ceea ce este extrem de important în climă caldă.

Cu toate acestea, într-un moment răcoros, noaptea sau într-o zi înnorată, când temperatura asfaltului este destul de scăzută, acest cauciuc are o aderență foarte slabă și începe să alunece ușor.

Tipul de cauciuc moale asigură o manipulare excelentă pe timp răcoros și pe timp de noapte. Cu toate acestea, la căldură, când temperatura asfaltului poate atinge temperaturi foarte mari, cauciucul poate începe să se topească sau să se plieze, ceea ce face ca manipularea mașinii să sufere mult și distanța de oprire să crească semnificativ. Durata de viață a acestui tip de anvelopă este semnificativ mai mică decât cea a omologilor mai rigizi și există, de asemenea, are o tendință de deformări laterale, cum ar fi apariția de denivelări și diferite tipuri de umflături pe partea laterală a anvelopelor.

Caracteristicile anvelopelor de vară

Una dintre caracteristicile fundamentale căreia trebuie să îi acordați atenție atunci când alegeți anvelopa de vară este capacitatea de a rezista fenomenului de acvaplanare. Sunt studiate materiale și modele inovatoare care vă asigură de faptul că apa curge rapid și riscul de producere a fenomenului de acvaplanare este minim. Există anvelope care utilizează tehnologia Shark Skin, reproducând pielea unui rechin pe suprafața exterioară - apa creează mai puține turbulențe și poate fi eliminată mai ușor.

O altă particularitate căreia trebuie să îi acordați atenție atunci când cumpărați anvelope de vară este aderența la drum. Cu cât suprafața de impact dintre anvelopă și sol este mai mare, cu atât aderența este mai bună, ceea ce permite o distanță de oprire mai mică în caz de frânare, atât pe teren uscat, cât și pe teren umed, și un nivel de siguranță mai ridicat. Prezența siliciului în banda de rulare mărește suprafața de contact, optimizând aderența și reducând distanța de frânare în toate condițiile.


[+ alte recomandari in BLOG ANVELOPE]

2. PREȚURI TOP ANVELOPE VARă: CUM ALEGEM CELE MAI BUNE ANVELOPE DE VARă? & BLOG ANVELOPE

3. De ce TOP ANVELOPE VARă: CUM ALEGEM CELE MAI BUNE ANVELOPE DE VARă? Primat Gold este recomandat in vulcanizare camion?

, Client Primat Gold
    Mulțumim de apreciere!

Recomand!"

🏆✔️       📅✔️       🌍✔️       🚚✔️       💳✔️       🚀✔️
[Peste 500 de aprecieri recomanda TOP ANVELOPE VARă: CUM ALEGEM CELE MAI BUNE ANVELOPE DE VARă? Primat Gold]

5. ...IAR LOCUL DUMNEAVOASTRA DE TOP ESTE AICI!... CAT TIMP MASINA ESTE LA TOP ANVELOPE VARă: CUM ALEGEM CELE MAI BUNE ANVELOPE DE VARă?

PROGRAMAȚI-VĂ ACUM!
*Programul nostru este de luni pana vineri, intre orele 08:00-18:00.
Rescrieţi codul ANTISPAM: introduceti codul de verificare

Hyper Oferte! DUNLOP 385/65R22.5 SP 247 HL 164/158LL - TRAILER/REGIONAL - 2,743 lei!    ☎️ 0757.117.166     MICHELIN 385/65 R22.5 XTE3 160J - TRAILER/REGIONAL - 3493 LEI 0751.650.643 ☎️     SAVA 385/65 R22.5 CARGO 5 HL 164K158L - TRAILER/REGIONAL - 2,191 LEI ✔️     office@primatgold.ro     ✔️